Wednesday 14 December 2011

Indahnya Cinta Tak Berbalas


nak cter sket :D.. aku ada kenal sorng awek.. nama dia NORZIANA ABUBAKAR.. sklah simpang pulai..manis org nyerr.. aku add dia dulu kat FB.. x pernah bertegur pon.. tapi smpai satu hari dia tegur aku, IM punyer lah rancak mcm dah lama kenal jerr.. pastu berterusan lah IM dgn dia.. sampai satu hari aku saja2 lah bg no aku kat dia kut2 dia nk text aku.. pastu mlm tu dia text aku.. sembang punyer smbang mcm2 smpailah dah nk tdo dahh.. time tu aku demam lerr. kena tdo awal sbb penin sngat .. pastu aku saja test lagi. aku ckp I LOVE U kat dia.. then dia reply dgn gembiranya "gud nite, tc.. i know ur condition right now. luv u 2, ciom and peluk utk syahmi" mmng happy gila lahh.. kompom2 rase cinta berbalas kan.. dah bg greenlight habis terang tuhh.. second day aku text dia lagi.. tapi kali ni aku x semagat sbb demam makin jadi2.. so text kejap jerr.. esok nyerr aku cuba lah try mintak couple.. sbb dia dah panggil sayang my dear semua kan.. aku mulakan lah ayat biasa utk minx kapel.. pastu nk tau dia reply apa..

"Naa ske syahmi as fren je. syahmi.. bg naa coup is trouble n single is simple my dear. 2je. g pon kte x bpe kenal sngat"

tu lah yg dia reply.. tapi chillax lahh.. aku sket pon x ameh hati.. x semua benda kita nk kita dpt.. lagipon ramai2 yg reject aku sblom ni semua nyer jadi BFF aku.. selalu share2 cter masing2.. and i hope dia ni mcm yg lain jgak.. aku just nk bgtau perasaan jerr, mlas simpan lama2 .. x selesa wokk.. even aku still ada calon yg lain.. bg aku.. cukuplah.. taon dpan SPM meyhh.. fokus fokus.. aku nk parents aku bangga.. aku sayang dia, dia syang aku.. only as a fren.. noktah!!! smpai skunk aku hairan kenapa aku x bleh terima benda yg datang sendirinya.. kenapa aku kena tolak diorng dan cari yg jauh.. and last aku x dpt.. salah kerr if memilih.. utk kebaikan aku jgak.. cukup2 psal cinta nihh.. baek lyn member2 aku yg laen... semua baik2 .. bye2..

No comments:

Post a Comment